Pierde procentul de grăsimi corporale într o lună, Câtă grăsime corporală poți pierde într-o lună POPSUGAR Fitness

Pierde 1 grăsime corporală într- o lună

Dacă încercați să pierdeți grăsimea corporală, urmați aceste 3 sfaturi ale experților Nu există o metodă unică pentru a pierde în greutate sau a reduce procentul de grăsime corporală.

sticks de slăbire

Cantitatea de grăsime corporală și greutatea pe care o puteți pierde într-o anumită lună vor varia în funcție de greutatea dvs. Pentru a afla cât de multă grăsime corporală și greutate vă puteți aștepta în siguranță și în mod realist să pierdeți într-o lună, POPSUGAR a contactat experții.

pierderea în greutate pentru suferinzi de gută

El a explicat că o femeie care este deja relativ slabă 18 până la 28 la sută grăsime corporală și antrenează puterea poate pierde oriunde de la 0,5 la 0,8 grăsime corporală într-o singură săptămână.

Potrivit lui Patel, un mod realist și sănătos de a realiza acest lucru ar fi implementarea unui deficit de calorii.

rezultatele pierderii în greutate dnp

O kilogramă provine de la aproximativ 3. Prin creșterea acestui deficit la de calorii pe zi timp de o săptămână, veți fi pierdut un kilogram și jumătate.

dieta slabit oana radu

Consumul de 1. Aceasta înseamnă că într-o lună ai putea pierde de la patru la opt kilograme.

Pierde 1 grăsime corporală într- o lună Chiar dacă aveți o greutate sănătoasă, nivelurile de grăsime corporală ar putea prezenta un risc pentru sănătate. Un procent de peste 30 la sută pentru femei și 20 la mmc pierdere în greutate las cruces pentru bărbați, face mai probabil ca dvs. Liniile directoare pentru pierderea în greutate afirmă că ar trebui să planificați să slăbiți 1 până la 2 kilograme de greutate pe săptămână, dar nu există astfel de linii directoare cuprinzătoare pentru rata pierderii de grăsime corporală.

Patel a explicat că pierderea a cel mult două kilograme pe săptămână vă va asigura că ardeți grăsimi în loc să vă descompuneți țesutul muscular. Ea a explicat că trecerea de la consumul a 2.

Emmie a explicat că exercițiile fizice constante te pot ajuta să slăbești mai mult, dar îți poate crește și pofta de mâncare. Din această cauză, ea sfătuiește să vă ajustați aportul caloric pentru a se potrivi apetitului crescut.

cât de mult pierde grăsime în 2 săptămâni

Amintiți-vă, înainte de a face orice modificare a dietei, vă rugăm să consultați medicul.

Citițiși