Cum să ți pierzi grăsimea superioară a brațului. Cele mai bune metode de a pierde grăsimea, Pierderea grăsimilor în brațe

cum să ți pierzi grăsimea superioară a brațului

Sfaturi Cum să pierzi grăsimea brațului pentru femei Poate că încercați ă pierdeți în greutate pentru a avea brațele tonifiate, ă nu mai fluturați și ă vă agitați.

Pierdeți grăsimea brațului cu dietă, tratamente și exerciții fizice

Pentru femei, pentru a pierde grăimea brațului, trebuie ă efectuați exerciții d Conţinut: Pași Poate că încercați să pierdeți în greutate pentru a avea brațele tonifiate, să nu mai fluturați și să vă agitați.

Pentru femei, pentru a pierde grăsimea brațului, trebuie să efectuați exerciții de mână, să faceți sport și să participați la activități care construiesc mușchii brațelor și să mențineți o dietă sănătoasă.

Majoritatea femeilor sunt supraponderale la nivelul șoldurilor și abdomenului. De fapt, tonifierea brațelor nu este prea dificilă atunci când există exerciții care vizează o anumită poziție, mai ales dacă încerci să slăbești în general. Amintiți-vă că nu puteți pierde în greutate într-o cum să ți pierzi grăsimea superioară a brațului poziție corporală, dar cu dieta și exercițiile fizice potrivite, puteți pierde în greutate pe tot corpul, reducând astfel dimensiunea brațelor.

Pași Metoda 1 din 3: Efectuați exerciții pentru brațe Consolidați-vă tricepsul și mușchii pieptului cu flotări ale tricepsului. Flexiunile tricepsului sunt exerciții simple care pot fi utilizate pentru triceps, mușchii pieptului și mușchii umerilor.

Cum să arzi grăsimea pe spatele brațelor. Cum scapi de grasimea de pe brate? | 4FIT

Dacă sunteți nou la flotări, încercați să reglați exercițiul așezând picioarele pe pământ, astfel încât să puteți dezvolta puterea brațelor treptat. Faceți flotări așezând mâinile sub umeri pe saltea.

Nu uitați să țineți degetele deschise și să distribuiți uniform greutatea între mâini. Strângeți mușchii stomacului și îndreptați-vă picioarele înapoi, ridicându-vă peste vârfurile picioarelor. Activați mușchii picioarelor și împingeți-vă călcâiele în sus.

Cum scapi de depozitele de grăsime de la nivelul brațelor

Corpul tău trebuie să fie sprijinit ferm, cu spatele drept și să nu se lase sau să se scuture din lateral. Dacă nu puteți să vă mențineți poziția de plecare, reglați-vă coborând genunchii și menținându-vă brațele și umerii drepți.

Țineți capul în linie cu spatele și lăsați pieptul pe podea. Coatele sunt apăsate pe șolduri pe măsură ce corpul se mișcă în sus și în jos pe mâini.

Dacă nu puteți coborî decât câțiva centimetri, este în regulă. Cu cât practici mai mult, cu atât va fi mai ușor. Expirați în timp ce vă împingeți înapoi în poziția inițială. Este o bătaie.

Adoptă următoarea rutină de exerciții!

Faceți 3 seturi de 8 flotări de fiecare dată pentru a începe dezvoltarea bicepsului. Provocați-vă cu flotări Dacă vi se pare că push-urile obișnuite sunt prea ușoare, încercați să modificați acest exercițiu.

Flotările înguste ale mâinilor vor ajuta la mișcarea tricepsului, iar împingătorii brațului larg dezvoltă mușchii pieptului. Începeți într-o scândură cu mâinile la distanță de umeri și chiar sub umeri. Strângeți mușchii abdominali și mișcați mușchii picioarelor astfel încât scândura să fie stabilă și dreaptă.

SCAPA DE BURTA IN 14 ZILE - ABDOMEN INFERIOR (Antrenament Pentru Abdomen - Fara Echipament )

Faceți 2 flotări cu așezarea normală a mâinilor. Apoi mutați mâna mai largă pentru a contacta marginea saltelei. Faceți 2 flotări cu brațele largi.

cum să ți pierzi grăsimea superioară a brațului

În cele din urmă, mutați-vă mâinile în centrul saltelei, astfel încât brațele să formeze un triunghi chiar sub piept. Faceți 2 flotări cu plasarea îngustă a mâinii. Repetați secvența de trei ori, făcând 2 repetări cu fiecare plasare a mâinii.

Scufundați bicepsul pe scaun.

Țintă grăsimea brațului cu bucle bicep.

Acest exercițiu necesită doar un scaun, dar va ajuta la dezvoltarea bicepsului, iar mușchii de aici vor fi formați mai brusc. Așezați scaunul pe o suprafață solidă de perete, cu scaunul orientat spre dvs. De asemenea, puteți practica scufundarea bicepsului pe scară al doilea sau al treilea pas de jos sau pe bancă.

Stați la aproximativ cm de marginea scaunului. Așezați-vă mâinile în spate, la distanța umerilor și apucați marginea scaunului cu degetele. Îndoiți genunchii la un unghi de 90 de grade, astfel încât genunchii să fie direct deasupra gleznelor. Asigurați-vă că distribuiți în mod egal greutatea în brațe și picioare.

Inspirați în timp ce îndoiți coatele și împingeți fundul de pe podea. Uitați-vă înainte în timp ce vă cum să ți pierzi grăsimea superioară a brațului corpul și amintiți-vă să îndoiți brațele la un unghi de 90 de grade.

cum să ți pierzi grăsimea superioară a brațului

Îndoiți-vă brațele doar până când simțiți că mușchii brațului funcționează. Expirați în timp ce vă ridicați corpul înapoi în poziția inițială. Faceți-o ușor și încet, astfel încât să nu întindeți excesiv mușchii umerilor.

cum să ți pierzi grăsimea superioară a brațului

Nu uitați să vă trageți omoplii înapoi și să vă mențineți umerii deschiși, stabili nu alunecați înainte sau împingeți în sus. De îndată ce vă este greu să vă stabilizați și să vă trageți umerii înapoi, opriți-vă aici.

Creșteți aportul de proteine ​​pentru a crește sinteza musculară.

Repetați acest exercițiu de două ori pentru câte 10 repetări de fiecare dată. Ar trebui să vă simțiți bicepsul după ce ați obosit după ce ați făcut cele două exerciții.

Faceți piciorul bicepsului cu gantere.

  1. Pierdere în greutate turbo jam
  2. Pagina principala Cum să pierzi grăsimea în brațe și coapse.
  3. Pagina principala Pierdeți grăsimea brațului cu dietă, tratamente și exerciții fizice Malia Frey este expert în pierderea în greutate, antrenor de sănătate certificat, specialist în managementul greutății, antrenor personal și specialist în nutriție de fitness.
  4. 10 moduri de a pierde grăsimea încăpățânată a brațului - Pierdere În Greutate
  5. Executând flotări în mod regulat, în paralel cu o alimentație potrivită, vei reuși să scapi de grăsimea de pe mâini.

Pentru a face acest exercițiu al brațului, veți avea nevoie de gantere și o bancă sau un scaun obișnuit. Dacă sunteți nou la antrenamentele cu greutăți, începeți cu greutăți care cântăresc kg, pentru a dezvolta rezistența brațelor fără a vă răni.

Începeți să țineți o ganteră în mâna dreaptă. Așezați mâna stângă și îndoiți piciorul stâng pe bancă.

Probleme Frecvente

Mâna stângă și dreapta este chiar sub umărul stâng pentru a susține corpul. Trageți mâna dreaptă în sus în timp ce țineți ganterele, asigurându-vă că vă mențineți spatele drept și partea superioară a corpului aproape paralelă cu podeaua. Faceți un unghi de 90 de grade între antebraț și braț.

Înclinați capul în sus și mențineți gâtul drept.

cum să ți pierzi grăsimea superioară a brațului

Expirați și folosiți bicepsul pentru a ridica greutățile până când brațul drept este complet drept în spate. Ridicați palmele în sus în timp ce brațele se mișcă înapoi, astfel încât palmele să fie orientate spre tavan. Mutați doar antebrațul și nu folosiți brațul stâng sau piciorul. Pauză pentru un moment în care brațul drept este complet drept, inspiră și expiră în timp ce întorci ganterele în poziția inițială.

cum să ți pierzi grăsimea superioară a brațului

Repetați acest exercițiu în dreapta de 10 ori, apoi deplasați-vă spre stânga. Exersează de este terci de sorghum bun pentru pierderea în greutate ori, cu câte 10 bătăi pe ambele părți.

Exersează mai întâi rola bicepsului. Acest exercițiu ajută la mișcarea mușchilor din partea din față a bicepsului, cunoscut și sub numele de biceps. Trebuie să aveți un set de greutăți de 3 kg pentru acest exercițiu. Începeți cu picioarele depărtate la lățimea umerilor, eliberați genunchii și echilibrați greutatea pe picioare. Țineți o ganteră de 3 kg în fiecare mână, cu palmele orientate în față.

Lean Arms - Sfatul nr. 1: Întoarce-ți toate grăsimile

Expirați când rotiți ganterele până la piept. Uită-te drept înainte și distribuie-ți greutatea corporală pe picioare.

Folosiți-vă bicepsul în timpul exercițiului. Cârlig de perforare cu gantere. Întăriți bicepsul și întăriți mușchii umerilor cu exerciții de haltere.

Citițiși