Bărbați endomorf povestiri de succes în greutate

Nutriție în funcție de somatotip

Creșterea în greutate la domiciliu Cum se adaugă greutatea corporală. Creșterea în greutate la domiciliu Cum să câștigi greutate rapid, masa musculară fără a afecta sănătatea la domiciliu sau într-o sală de gimnastică pentru oameni subțiri ectomorfi.

  1. (DOC) Aminoacizi necesari vietii | cristina josan - trustulterra.ro
  2. Exemplu de antrenament cu greutati pentru ectomorfi | Hunk body
  3. Pierdere în greutate erwin tn
  4. Scapa de Burta ca un Barbat Adevarat - Programul Complet
  5. Nutriție în funcție de somatotip - TrailRunning Academy
  6. Cum se adaugă greutatea corporală. Creșterea în greutate la domiciliu
  7. Varza tocata sau salata de varza.

Nu este adevărat că mulți tineri întreabă această întrebare, în special persoanele cu forme fizice astenice și, într-adevăr, "prin natura lor" au un potențial mai mic de a construi masa musculară.

Sunt doar un reprezentant al acestui fizic, ectomorf, cu alte cuvinte. Întotdeauna am fost un băiețel mic, plictisitor. Circumferința încheieturii mea este de numai 17 cm nu mult mai mare decât cea a fetelorpe lângă faptul că am scolioza coloanei vertebrale și aritmia cardiacă.

Dar am vrut întotdeauna să am un corp frumos, dar nu exista nici o sănătate și nici o putere. Am încercat să câștig masa musculară, dar toți au avut succes.

Știi, despre oameni ca mine spun "Niciun feed de cai". Aceștia sunt oameni care par să mănânce mult, dar nu se îmbunătățesc niciodată. Pentru ca ei să devină mai greu pe kilogram este un miracol.

Și puțin despre secrete ...

Există mai multe motive fiziologice pentru această stare a corpului. Nu voi intra în detalii, totul este foarte simplu: ecomomorfii au o rată ridicată a metabolismului. Dar totuși am reușit să câștig 17 kg de mase musculare fără să dăuneze sănătății și acum voi împărți acest "secret" cu tine.

De fapt, amintiți-vă, indiferent de tipul de corp fizic: ectomorf, endomorf sau mesomorf, fiecare poate câștiga în greutate prin înțelegerea principiilor de bază ale alimentației, exercițiilor fizice și stilului de viață.

Pentru unii, acest proces bărbați endomorf povestiri de succes în greutate fi mai greu, pentru alții nu prea. Puteți afla mai multe despre tipurile de constituire și despre modul în care ne deosebim unul de celălalt de cel special.

Prin urmare, principiile bunei recrutări a masei musculare sunt: Primul și cel mai important principiu - Nutriție!

Greutate ideală cu o înălțime de cm - Simptome

În prezent, sunt un antrenor de nutriție, așa că pe site acest subiect este dedicat marele o informație. Deci, cum câștigi rapid ectomorfele masei musculare? Doar o masă echilibrată, deoarece corpul trebuie să fie alimentat cu combustibil și materiale de construcție potrivite! Datorită acestei diete și a unui stil de viață sănătos, în general, am reușit să câștig 17 kg de mase musculare și să-mi iau rămas bun de la problemele mele de sănătate.

În primul rând, aveți nevoie de o masă completă, echilibrată, regulată, de ori pe zi. În nici un caz nu ar trebui să neglijeze programul de masă. La urma urmei, oricine, chiar bărbați endomorf povestiri de succes în greutate cea mai mică foamete, poate provoca un proces de catabolism, în care corpul bărbați endomorf povestiri de succes în greutate să-și ardă propriile mușchi.

Simt că unii oameni pot obiecta împotriva mea, spun ei, cu această dietă, metabolismul este accelerat, iar în astenici, este deja atât de nebun. Întotdeauna spun că un metabolism rapid este excelent, atât pentru cei care doresc să piardă în greutate, cât și pentru cei care câștigă mase musculare, deoarece ar arde calorii suplimentare, care sunt suficiente pentru o astfel de dietă. Dar caloriile suplimentare se transformă în grăsimi, de care nu avem nevoie.

Ei bine, vorbiți despre ei mai jos. Bineînțeles, va fi dificil pentru unii oameni să se adapteze la o astfel de dietă și mâncarea prin forță este foarte dificilă și dezgustătoare, prin urmare sarcina principală ar trebui să fie aceea de a topi un apetit sănătos.

Pentru a face acest lucru, există câteva modalități încercate și testate: aranjați tabelul în mod atractiv, beți puțin tinctură de pelin tonic înainte de a mânca, faceți o plimbare în aer proaspăt înainte de a mânca, mâncați mereu în același timp etc. Dacă încercați să câștigați în greutate, atunci trebuie să consumați mai multe calorii. Cu bărbați endomorf povestiri de succes în greutate cuvinte, ai nevoie echilibru energetic pozitiv. Cu toate acestea, aceasta nu înseamnă că trebuie să mănânci totul la rând, cu un număr mare de calorii, dar cu o valoare nutritivă scăzută și mare.

Nu aveți nevoie să înotați grăsime, aveți nevoie de mușchi. Trebuie să mâncați alimente "nutritive", adică produse umplute cu substanțe benefice: vitamine, minerale, oligoelemente, antioxidanți și macro- și micronutrienți. Apoi, veți fi în măsură să câștigați în greutate și să construiți mai repede musculare.

Prin urmare, echilibrul alimentației este important împreună cu conținutul său de calorii. Nu voi spune câte calorii pe zi avem nevoie pentru a câștiga masa musculară. Depinde de vârstă, de construcție, de stilul de viață. Nivelul metabolismului metabolismului fiecărui organism, cel mai important este că consumați mai multe calorii decât consumați. Apropo, puteți afla metabolismul bazal consumul zilnic de calorii de către organism în repaus, necesar pentru sprijinul vieții prin înscrierea pentru mine.

Cunoscând această cifră, puteți construi pe ea pentru a calcula numărul necesar de calorii pe zi. Există mici trucuri pentru a crește numărul de calorii și pentru a mânca mai mult.

Cum să determinați greutatea ideală cu o creștere de o sută șaptezeci de centimetri?

Creșteți porțiunile de 2 ori. Utilizați, de exemplu, feluri de mâncare mari. Cu toate acestea, este important să se mențină dieta adecvată, adică trebuie să știți cât de multe calorii ar trebui să fie în primul și cum, ce este mai bine să mănânci pe timp de noapte, etc.

Toate acestea puteți găsi pe acest site. În acest articol nu voi descrie în detaliu exact modul în care trebuie să mănânci pentru a câștiga rapid masa musculară, deoarece există o separație pentru aceasta.

De asemenea, vreau să spun câteva cuvinte despre alimentația suplimentară. Pentru a câștiga masa musculară, oamenii subțiri au nevoie pur și simplu de specialiști. Alimente speciale PPS este o componentă importantă a hrănirii sportive, care este unul sau mai mulți nutrienți sub formă concentrată. Studiile Institutului de Nutriție al Academiei Ruse de Științe Medicale arată că este imposibil să se obțină cantitatea necesară de vitamine și minerale cu alimente, chiar și pentru o persoană care nu joacă deloc sport.

Articole asemanatoare

O alimentație sportivă completă poate fi asigurată numai printr-o dietă combinată, care include atât alimente regulate cât și alimente specializate. De asemenea, sunt necesare suplimente specializate substanțe biologic active și vitamine, deoarece, prin analogie cu aportul caloric, necesarul zilnic de atleți pentru vitamine și minerale este de 1, ori mai mare decât de obicei. Vitaminele nu sunt o sursă de energie, ci fac multe pentru organism.

Metabolismul inclusiv vitaminele sportivilor se desfășoară într-un ritm mai rapid: vitaminele se descompun mult mai repede, iar excreția lor din organism cu transpirație crescută în timpul exercițiilor fizice este de asemenea accelerată.

Hidratare mod de băut Apa este o parte integrantă a tuturor celulelor, țesuturilor și organelor corpului nostru și a tuturor proceselor care apar în el. Este important pentru multe funcții ale corpului nostru.

  • Pierde în greutate 10 lbs pe lună
  • Cum să pierdeți în greutate la 59
  • Apăsați ups pentru a pierde în greutate
  • Endomorful — strategii specifice de antrenament si alimentatie Am primit o intrebare foarte interesanta pe mail.
  • Culturism Si Alimentatie
  • Caracteristicile structurii interioare - datorită unui piept alungit - inima este de obicei mică, forma inimii este alungită, în formă de picurare, plămânii sunt, de asemenea, alungită, capacitatea de absorbție a tractului gastro-intestinal este redusă.

Când deshidratarea corpului, apa părăsește celulele musculare și declanșează astfel mecanismul de distrugere a țesutului muscular. Recomandările moderne sunt 2 linguri 30 ml pe 1 kg de greutate. De exemplu, cu o greutate de 70 kg, trebuie să beți 2,1 litri de apă pe zi. Cu cât persoana este mai mare, cu atât este mai mare încărcătura metabolică, cu atât mai multă apă are nevoie.

Mușchii cresc exerciții de bază grele cu greutăți și, cu unele echipamente la domiciliu, puteți obține rezultate bune. Personal, în prezent lucrez acasă, am o cameră separată transformată într-o sală de gimnastică acasă, care are un simulator multifuncțional, bare de perete, o banda de alergare și alte echipamente. În plus, a face acasă este cea mai bună alegere pentru mulți oameni din diverse motive.

Acești oameni pot obține rezultate nu mai rău decât vizitatorii la sală. Singurul dezavantaj real este faptul că alegerea exercițiilor este redusă, deoarece nu veți avea acces la anumite simulatoare, cum ar fi un simulator de presă pentru picioare etc.

Prin urmare, pentru a obține efectul maxim în timpul câștigării masei musculare, este cu siguranță mai bine să vizitați sala de sport.

bărbați endomorf povestiri de succes în greutate pierdere în greutate jo brand

Există multe metode diferite pentru construirea mușchiului. Eu însumi am încercat mai multe astfel de tehnici și m-am oprit la cel prezentat pe acest site. Acesta este un sistem foarte eficient - curs de 12 săptămâni MCT. Refuzarea obiceiurilor proaste Asigurați-vă că renunțați la țigări și alcool. Nicotina încetinește metabolismul, constrictează vasele de sânge și nu aveți nevoie de acest lucru în acest stadiu.

Bine ați venit la Scribd!

Și nu ascultați tot felul de povești despre o bere după un antrenament, despre conținutul său caloric și alte prostii. Mai mult somn și odihnă Va trebui să uităm, cel puțin pentru o vreme, despre festivitățile, partidele și discotecile târzii. Creșterea masei musculare necesită mai mult somn.

  • Pierdere în greutate 5 lbs pe săptămână
  • Pot lua arzătorul de grăsime în timpul alăptării
  • Modalități de a pierde în greutate în 5 săptămâni
  • Sunteți pe pagina 1din Căutați în document Alege grupa musculara dorita pentru a vedea toate exercitiile destinate acesteia.
  • Endomorful - strategii specifice de antrenament si alimentatie | Hunk body
  • Recomand cu incredere toate programele lui Alexandru Popa!

Somnul trebuie bărbați endomorf povestiri de succes în greutate fie lung și puternic cel puțin 8 ore pe zi. În primul rând, într-un vis consumați mai puțină energie și, în al doilea rând, un somn normal în sine lipsește de stres, ridică pofta de mâncare și îmbunătățește dispoziția dimineața.

Este într-un vis că hipofizul produce hormon de creștere somatropină, care este obligatoriu pentru creșterea în greutate - va crea fungus legătura la pierderea în greutate pentru construirea musculaturii.

bărbați endomorf povestiri de succes în greutate mese ușoare pentru a pierde în greutate rapid

Ca rezultat al instruirii grele, procesul de suprimare a secreției hormonilor sexuali și creșterea nivelului concentrației de cortizol în sânge este în curs de desfășurare. Ca urmare, există o deteriorare a capacității muscilor de a acumula glicogen. Ar trebui să oferiți corpului dvs. Odihnă în timpul zilei este, de asemenea, de ajutor. Permiteți-vă să vă distrați și să vă relaxați din când în când și să stați liniștit timp de de minute sau chiar să vă culcați.

Puteți dormi o oră după prânz. Formare de jurnal și nutriție Cu ajutorul primului jurnal veți ști ce să faceți în formare, să vă amintiți toate abordările, repetițiile, greutățile de lucru. Setul corect de exerciții va arăta cât timp să se odihnească între seturi și în plus față de zilele de antrenament, complexul va arăta zilele de odihnă necesare. Al doilea jurnal vă va ajuta să analizați mâncarea pentru zi, săptămână, lună etc.

Se poate observa numărul aproximativ de calorii pe zi, intervalele dintre mese și, cel mai important, consumate pe zi.

Tipul astenic de fizic

Autorul articolului "Andrei Kondratyev", partener independent al Herbalife instrucție Introduceți în alimentație alimente bogate în proteine. Acestea bărbați endomorf povestiri de succes în greutate brânză tare, carne slabă, brânză de vaci, ouă, ciuperci, nuci. Aceste produse ar trebui să fie un plus față de dieta dvs. Mănâncă mai des și în porții mici. Alimentarea cu alimente trebuie să fie de cel puțin 5 și, de preferință, de Mananca grasimile vegetale, nu animalele.

Ele sunt mai ușor absorbite de corp.

Masa Musculara: Alimentatie si program de antrenament pentru crestere rapida - Nivel: Incepator

Încercați să nu mâncați alimente bogate în carbohidrați simpli. Acestea pot încetini creșterea în greutate. În caz contrar, mușchii vor pur și simplu nicăieri să le ia. Acest calcul trebuie făcut foarte precis. Numărați numărul de calorii consumate de schema lui Muffin-Dzheora. Bărbați endomorf povestiri de succes în greutate să conteze cât de mult și de ce mâncați într-o zi. Folosiți în mod bărbați endomorf povestiri de succes în greutate vitaminele. Chiar și fără sport, oamenii de cele mai multe ori nu primesc toate substanțele nutritive pe care organismul are nevoie.

Și efort fizic obișnuit accelerează metabolismul, astfel încât organismul are nevoie de o doză crescută de vitamine. Exercițiu de 3 ori pe săptămână.

Formarea ar trebui să fie intensă, dar nu foarte lungă. Timpul optim pentru o clasă este de o oră și jumătate. Ar trebui să includă minute de instruire privind echipamentul cardiovascular.

Muschii ar trebui să primească sarcina maximă, deci asigurați-vă că folosiți ganterele și barbele. Cu cât greutatea este mai mare, cu atât mai bine. Nu faceți prea multe abordări cu greutate redusă.

bărbați endomorf povestiri de succes în greutate poți să pierzi grăsimea prin pipi

Este mai bine să faceți exercițiul de ori, dar utilizați ponderea maximă pentru antrenament, pe care o puteți ridica. Renunțați la antrenamentele pe simulatoare, doar lustruiți corpul, fără a contribui la creșterea masei musculare. Faceți exerciții cu greutate, în care nu există restricții privind mișcarea. Asigurați-vă că faceți exerciții de bază care se vor încărca imediat pe mai multe grupuri musculare.

Clasele ar trebui să includă squats, presă de bancă, lifting deadlift. Între antrenamente ar trebui să vă odihniți. Și asta înseamnă aproape complet abandonarea oricărei activități fizice.

Citițiși