Pierderea în greutate yuri

pierderea în greutate yuri

pierderea în greutate yuri

Antrenament pentru pierderea în greutate în doar 3 minute? Nu suport antrenamente cardio lungi! Cu toate acestea, chiar și atunci, cea mai mare parte a instruirii noastre a fost construită în jurul antrenamentului pe intervale.

pierderea în greutate yuri

Din fericire, antrenorii noștri știau ce naiba fac. Din păcate, majoritatea oamenilor nu o fac, mai ales când vine vorba de pierderea în greutate. De aceea scriu această postare în mod special despre antrenamentele la intervale pentru scăderea în greutate. Pe pierderea în greutate yuri ce citiți, vă voi arăta cum să utilizați un anumit tip de antrenament pe intervale pentru a pierde în greutate în doar 3 minute! Serios, fără intervale lungi nebunești.

  1. Yuri elkaim scădere în greutate Niciodată nu am avut o motivație pentru a pierde în greutate.
  2. Arde zahărul nu grăsime
  3. Cât câștigă în medie bloggerii YouTube?
  4. Tom watson mp pierdere în greutate
  5. Yuri pierd in greutate Cititi urmatoarele sfaturi pentru a pierde in greutate si luati-le.
  6. De ce o persoană pierde greutate, cauze și informații generale Cum poate un om să piardă în greutate?
  7. Pierde 15 greutate

Doar 3 minute. Și am cercetarea care să o demonstreze. Deci, continuă să citești Pregătirea pe intervale Voi salva tehnicitățile antrenamentului pe intervale pentru un alt post. Aici, trebuie doar să știți că antrenamentul la intervale este pur și simplu un tip de exercițiu de obicei cardio care implică efectuarea unor atacuri pierderea în greutate yuri de activitate de intensitate mare și mică.

Deci, dacă alergați, acest lucru ar putea însemna sprint, apoi jogging, apoi sprint din nou și așa mai departe. Durata și durata luptei de intensitate mare vor depinde de ceea ce încercați să realizați de exemplu, obiectivele dvs.

De exemplu, dacă sunteți foarte în formă, ați putea avea o odihnă la muncă de 1: 2 adică lucrați de DOUĂ vreme cât vă odihnițiîn timp ce un începător nepotrivit este cel mai bine să începeți la 4: 1 de 4 ori recuperare mai lungă decât munca.

După cum probabil vă puteți da seama, există mii de protocoale de antrenament la intervale diferite. Ei bine, răspunsul este DA deși, cu orice antrenament pe intervale, veți vedea în continuare rezultate excelente. Dar să presupunem că doriți tot ce este mai bun, nu-i așa? Cel mai bun tip de antrenament pe intervale pentru pierderea în greutate Există destul de multe cercetări care arată acest lucru intervalele de lucru mai mici de 15 secunde sunt mai bune pentru slăbit.

Deoarece nu tind să crească acumularea de acid lactic în mușchii tăi. Motivul pentru care acest lucru este important este că acidul lactic pare să inhibe capacitatea mușchilor de a xtreme max pierderea în greutate yuri arzător grăsimile drept combustibil. Cu toate acestea, atunci când acidul lactic nu este prezent, celulele musculare sunt capabile să utilizeze acizii grași liberi mai ușor.

Cercetările publicate în Jurnalul European de Fiziologie Aplicată au comparat efectele de ardere a grăsimilor a două antrenamente de antrenament la intervale diferite, ambele având o durată pierderea în greutate yuri 40 de minute.

Yuri înainte de pierderea în greutate - Scott Adkins

Prima a constat în intervale scurte de 6 secunde, cu perioade de odihnă de 9 secunde. Al doilea antrenament a implicat intervale lungi de 24 de secunde, cu perioade de odihnă de 36 de secunde.

pierderea în greutate yuri

Mai mult, raportul dintre meciuri și recuperări a fost, de asemenea, același adică 2: 3 de lucru până la odihnăceea dieta de slabit simpla înseamnă că timpul total alergat pe bandă 16 minute a fost, de asemenea, identic. Pierderea în greutate yuri ciuda faptului că intensitatea și durata exercițiilor au fost menținute constante în timpul ambelor studii, au existat diferențe MARI în ceea ce privește pierderea de grăsime.

Faceți cunoștință cu Myoglobina Misterioasă Mioglobina este o proteină mare care se leagă de oxigenul din interiorul celulelor musculare. Deoarece sângele are hemoglobină, mușchii au mioglobină.

Pierdere în greutate - Frecvența de ardere a grasimilor - Pierdeți în greutate în timp ce dormi

Ambele stochează oxigen. Este folosit și reîncărcat în mod repetat în timpul fazelor de lucru pierderea în greutate yuri de recuperare ale exercițiilor la intervale. Cu toate acestea, pe măsură ce durata perioadei de lucru crește, rezervele de oxigen ale mioglobinei sunt reduse.

Yuri sardarov scădere în greutate

Corpul tău are nevoie de mai mult oxigen pentru a arde grăsimile ca combustibil comparativ cu carbohidrații sau proteinele. Când rezervele de oxigen devin limitate, carbohidrații furnizează o proporție mai mare de energie. După cum am menționat, pentru că mioglobina deține suficient oxigen pentru a rezista secunde, este logic să efectuați intervale scurte, intense, mai degrabă decât intervale lungi, pentru a promova o creștere mai mare pierderea în greutate yuri arderii grăsimilor.

Ca atare, dacă faceți antrenamente la intervale pentru scăderea în greutate, s-ar putea să obțineți mai mult bang pentru dolar, făcând intervale de intensitate mare care nu depășesc 15 secunde.

Aceasta înseamnă că puteți obține rezultate mai bune fără a simți că lucrați mai mult. Intensitatea ridicată de orice durată vă va ajuta în continuare să slăbiți Cu toate acele discuții de scurtă durată, realitatea este că veți arde în continuare grăsimi făcând intervale mai lungi de 15 secunde Totul are legătură cu faptul că antrenamentul la intervale de intensitate mare vă permite să vă petreceți mai mult timp la intensități mai mari sau mai aproape de ritmul cardiac maxim.

  • Ce afectiuni ascunde pierderea involuntara in greutate Yuri Spasokukotsky metoda de descărcare pentru a pierde în greutate Decât trebuie sa mananci pentru a pierde in greutate lista Exercițiu pentru pierderea în greutate cu Yuri skukotskim Yuri pierd in greutate, Cititi urmatoarele sfaturi pentru a pierde in greutate si luati-le.
  • Cum să pierzi greutatea corporală acasă

Graficul de mai jos prezintă modul în care funcționează antrenamentul la intervale: Observați cum, deși vă rupeți atacurile intense cu recuperare de intensitate scăzută, ritmul cardiac mediu scade mai mult prin antrenament. Este bun! Așa cum am menționat, la antrenamentele la intervale de timp aveți accese de intensitate mare urmate de acțiuni de intensitate mai mică.

Aceste atacuri de recuperare de intensitate mai mică vă permit să vă întoarceți și să vă întoarceți până la intensitatea maximă a exercițiului. Și asta are sens, pierderea în greutate yuri nu ați putut sprinta timp de 10 minute consecutive - dar cu siguranță ați putea sprinta de mai multe ori timp de 10 secunde fiecare, aruncând câteva intervale de recuperare în mix, corect? Secretul 1 pentru îmbunătățirea fitnessului și arderea grăsimilor asigurați-vă că medicul dumneavoastră citește acest lucru Când petreceți mai mult timp aproape de ritmul cardiac maxim, vă creșteți capacitatea aerobă maximă cunoscută sub numele de VO2 maxardeți mai multe calorii și îmbunătățiți aproape fiecare marker fiziologic de sănătate și performanță îmbunătățite.

Din păcate, mulți medici le spun pacienților lor în special celor mai în vârstă că nu trebuie să se împingă la aceste niveluri.

pierderea în greutate yuri

Nu sunt de acord. Corpul tău este remarcabil. Se va îmbunătăți pe baza stimulului pe care i-l oferiți. Deci, antrenează-te cu intensitate redusă și asta este tot ce vei putea face față. Dar antrenează-te cu intensitate respira cu pierderea în greutate yuri și vei putea să faci față oricărui lucru pe care viața îl aruncă asupra ta inclusiv o pereche de pantaloni mai subțiri!

Dacă tranzacționați timp pentru bani, acest lucru pur și simplu nu se va întâmpla. Același lucru este valabil și pentru pierderea în greutate.

Yuri pierdere în greutate yuri pe gheață

Și acest tip de exercițiu nu este de 30 de minute de cardio 5 zile pe săptămână. Asta nu este altceva decât o minge devastatoare pentru corpul tău. Folosind o analogie financiară, este ca și cum ai juca la slot machine, în timp ce exercițiile de intensitate mare și de scurtă durată sunt ca și cum ai avea cel mai bun consilier financiar care face greutatea otc pierde pentru tine. Intervalele de intensitate ridicată - da chiar și cele sub 15 secunde - măresc rata metabolică a corpului pentru câteva ore DUPĂ ce ați terminat antrenamentul.

Aceasta se referă la cantitatea de oxigen pe care corpul tău trebuie să o recupereze după efort pentru a se readuce la echilibru homeostazie.

Unele studii au arătat chiar un EPOC care durează 36 de ore după un antrenament. Deși energia cheltuită în timpul ambelor atacuri de exerciții fizice a fost aceeași de de calorii, cea de intensitate mai mare a provocat un EPOC semnificativ mai mare decât cel de intensitate mai mică. De fapt, era dublu. Acum, nu vorbim de de calorii arse cu EPOC, dar pierderea în greutate yuri și câteva sute fac o mare diferență, mai ales dacă dieta dvs.

Yuri care slăbește cafeaua

Practic, te-ai putea antrena inteligent de ori pe săptămână pentru cel mult 90 de minute în total greutăți și intervale incluse și poți petrece restul săptămânii relaxându-te, plimbându-te și trăind viața Acest videoclip rezumă totul destul de frumos și are 2 câini drăguți pe canapea : Cât de des să faci antrenament la pierderea în greutate yuri pentru pierderea în greutate Așa cum v-ați adunat probabil până acum, nu aveți nevoie de multe.

Într-adevăr, puteți observa o schimbare incredibilă în măsurile de rezistență și pierderea de grăsime și pierderea în greutate cu doar antrenamente pe săptămână, care durează între minute fiecare. De fapt, un studiu din publicat în Journal of Applied Physiology a examinat efectele a doar 7 sesiuni de antrenament la intervale de peste 2 săptămâni pierderea în greutate yuri mușchilor scheletici, a rezistenței aerobice și a adaptărilor pentru arderea grăsimilor în rândul femeilor.

Cu toate acestea, alte studii au arătat rezultate remarcabile cu o pregătire mult mai redusă Un astfel de studiu a descoperit îmbunătățiri incredibile ale sensibilității la insulină cu doar 6 sesiuni scurte de minute de lucru de intensitate ridicată - pentru un total de doar 15 minute de intervale pe o perioadă de 2 săptămâni.

Yuri pierd in greutate

Acest lucru se transformă în ceva numit rezistență la insulină sau diabet de tip 2. Se pare că antrenamentul la intervale de intensitate ridicată vă antrenează mușchii pentru a pierderea în greutate yuri glucoza din sânge datorită naturii care diminuează glicogenul exercițiului de intensitate mai mare.

Din nou, un beneficiu uimitor pentru sănătate pe care nu îl obțineți cu cardio de intensitate redusă. Aducând totul împreună După cum puteți vedea, antrenamentul la intervale este cel mai eficient și eficient timp în care vă puteți biciui corpul în formă și arde grăsimea în timpul și după antrenament. Și pentru o creștere suplimentară a pierderii de grăsime, concentrați-vă pe intervalele de lucru care durează MAI puțin de 15 secunde pentru a evita acumularea de acid lactic.

Acum, dacă pierderea în greutate yuri intervale de durată foarte scurte, alergarea pe bandă de alergare nu este probabil cea mai bună opțiune. Acest lucru se datorează faptului că majoritatea benzilor de alergat necesită mult timp de obicei mai mult de 10 secunde pentru a atinge viteza maximă, ceea ce înseamnă că ați fi terminat intervalul de lucru înainte ca banda de alergat să atingă chiar viteza de croazieră.

Deci, dacă alergi, fă-o afară - și de preferință pe un câmp de iarbă nivelat impact mai mic asupra corpului tău.

Yuri pierd in greutate, Yuri Spasokukotsky metoda de descărcare pentru a pierde în greutate

În caz contrar, faceți aceste intervale pe orice aparat cardio sau cu orice exerciții de greutate corporală, cum ar fi sărituri de salt, burpees sau preferatul meu - coarda de sărit! Încercați aceste 3 antrenamente la interval Fie că abia ați început să vă antrenați la intervale, fie că doriți doar câteva idei noi pentru a pierde în greutate, dați o lovitură acestor antrenamente. Linia de fund: cel mai bun sfat al meu este să folosiți o combinație de diferite antrenamente la interval.

Citițiși