Fat ars prin sărituri, Account Options

Jumping Rope arde grăsimea mai bine decât să alergi?

O a treia opțiune Atât o alergare bună, cât și un antrenament cu coarda de săritură vă vor lăsa să transpirați și să suflați pentru aer. Dar ce este mai bun pentru arderea grăsimilor? Deoarece ambele tipuri de exerciții fizice sunt arzătoare eficiente de calorii, dezbaterea despre frânghie și alergare se reduce de obicei la care vi se pare mai convenabil sau mai plăcut.

În funcție de cât de repede săriți coarda, puteți arde aproximativ aceleași calorii ca și alergarea la mph.

Dar, în cele din urmă, ce tip de exercițiu arde mai multe calorii și grăsimi pe termen lung depinde de cu care sunteți cel mai probabil să rămâneți și să preferați. Lectură conexă 4 tipuri diferite de corzi fat ars prin sărituri salt și cum să alegeți cel mai bun pentru dvs.

De ce contează bucuria și comoditatea Deși oamenii de știință sortează încă unele dintre detaliile mai fine ale mecanismului de slăbire al organismului, ei știu că pentru majoritatea oamenilor se reduce la stabilirea - și apoi la menținerea - unui deficit caloric pe termen lung.

Dar dacă vă angajați să pierdeți în greutate treptat, puteți crea un stil de viață sănătos, care nu numai că vă oferă bucurie, dar, fat ars prin sărituri asemenea, vă asigură că, odată ce kilogramele scad, vor dispărea definitiv. Centrele pentru controlul și prevenirea bolilor recomandă o rată de scădere în greutate de 1 până la 2 lire sterline pe săptămână ca fiind rata ideală sănătoasă și durabilă de scădere în greutate.

Deoarece pierderea unei kilograme de grăsime corporală necesită un deficit de calorii de aproximativ 3. Puteți crea acel deficit utilizând dieta, exercițiile fizice - sau o combinație a ambelor.

fat ars prin sărituri austin lucas pierdere în greutate

Cercetările din Registrul național de control al greutății arată în mod concludent că utilizarea celor două abordări împreună este modul în care majoritatea oamenilor reușesc să slăbească și să o mențină. Această abordare pe termen lung este motivul pentru fat ars prin sărituri este atât de important să alegeți un tip de antrenament care să funcționeze pentru stilul dvs. Dacă poți arde mai multe calorii pe oră alergând, dar îți place mai mult să sară cu coarda, probabil că vei arde mai multe calorii pe termen lung cu o coardă - pentru că este mai probabil să o faci în continuare.

Jumping Rope arde grăsimea mai bine decât să alergi? - Sănătate -

Desigur, se aplică și inversul. Jump Rope vs. Running: Calorii S-ar putea să fi observat un pic de limbaj neclar despre faptul că saltul de frânghie vs.

fat ars prin sărituri cea mai ușoară cale de a pierde greutatea coapsei

Acest lucru se datorează faptului că cât de mult te antrenezi are un efect mare asupra numărului de calorii pe care le arzi - deci există un spațiu real de mișcare, în funcție de exercițiul în care ești mai bun sau te bucuri mai mult. Dacă sunteți suficient de coordonați pentru a sări coarda rapid și continuu, veți arde mai multe calorii cu asta.

Coarda de sarituri – Lifeline Power Jump Rope

Pe de altă parte, dacă ești un alergător bun, care se încurcă fără speranță într-o coardă de salt, atunci leagă-ți pantofii de alergare - sunt un mod sigur de a arde mai multe calorii. Iată câteva pierdere în greutate de 19 ani pentru a ilustra unde se află vârful dintre cifrele de calorii pentru coarda de salt vs.

Conform contului de calorii al Consiliului American pentru exerciții fizice, dacă cântăriți de kilograme și săriți frânghia rapid, puteți arde de calorii impresionante într-un antrenament de o jumătate de oră.

fat ars prin sărituri pierderea în greutate ajută la vene varicoase

Va trebui să alergi 30 de minute cu o viteză de 7 mph, echivalent cu alergarea de 8,5 minute, pentru a te apropia de același număr de calorii. Dacă sunteți un jumper cu frânghie lentă, veți arde în schimb aproximativ de calorii.

Cele mai bune 15 antrenamente HIIT pentru arderea grăsimilor

Puteți bate asta dacă alergați cu o viteză de 5 mph echivalentul unei mile de 12 minute pentru aceeași perioadă de timp. Dar dacă cântărești de kilograme? Dacă sari cu frânghia repede, poți arde aproximativ de calorii în 30 de minute. Pentru a obține aproximativ aceeași arsură alergând, ar trebui să vă mențineți mai repede decât un ritm de 7 mph. Și dacă cântărești de kilograme și nu fat ars prin sărituri atât de rapid pe coarda de salt, te uiți la de calorii într-o jumătate de oră de sărituri cu coarda lentă.

fat ars prin sărituri pielea dupa slabit 20 kg

Pentru a îndeplini această cifră la o cursă, ar trebui să mențineți o cursă de 5 mph timp de 30 de minute. Statisticile de alergare arată că sportul este, de asemenea, legat de o durată de viață mai lungă.

FRÂNGHIA DE SĂRITURI ARDE GRĂSIMEA MAI BINE DECÂT ALERGAREA? - ALERGARE - 2021

Alergarea de 5 până la 10 minute în fiecare zi este asociată cu un risc redus de deces fat ars prin sărituri toate cauzele și de boli cardiovasculare, potrivit unui august Jurnalul Colegiului American de CardiologieStudiu. Alți factori în joc Atât săritul de frânghie, cât și alergatul implică un anumit impact asupra articulațiilor - așa că, dacă descoperiți că un exercițiu este confortabil în timp ce celălalt nu, corpul vă va mulțumi pentru că ați făcut un exercițiu mai confortabil.

Ambele tipuri de exerciții sunt relativ ieftine odată ce ați făcut investiția inițială - o frânghie bună și pantofi cu amortizare decentă pentru unul și o pereche de pantofi de alergare adecvată pentru celălalt. Cu toate acestea, dacă nu aveți un spațiu decent și sigur pentru a rula în cartierul dvs. Dar situația ta de viață? Un antrenament de salt cu frânghia este ușor de făcut acasă, deoarece tot ce aveți nevoie este o frânghie de salt și câțiva metri pătrați de spațiu pentru a vă antrena - deci asta înseamnă că nu trebuie să vă faceți griji cu privire la o zi ploioasă sau la un blocaj rutier pe drum.

Dar dacă locuiți într-un apartament sau un apartament la etaj, vecinii de la parter probabil vă vor aprecia plecarea la fugă în loc să săriți pe tavan.

În cele din urmă, care este cel mai distractiv sau mai interesant pentru tine? Din nou, un exercițiu care vă place cu adevărat este mai probabil să ducă la succes pe termen lung.

fat ars prin sărituri cum să îndepărtați grăsimea superioară a coapsei

Deci, dacă vă bucurați de provocarea de coordonare mână-ochi fat ars prin sărituri unui antrenament cu coardă de salt și vă bucurați de adăugarea de trucuri, cum ar fi dublurile inferioare sau leagănele laterale, acesta poate fi cel mai bun antrenament pe care îl puteți alege.

Dar dacă preferați aerul curat de a alerga afară sau provocarea de a vă scufunda adânc pentru a trece peste dealuri sau apreciați cu adevărat funcția de realitate virtuală de pe multe benzi de alergat fat ars prin sărituri, care permite mașinii să se adapteze automat pentru a imita cursele de curse faimoase sau tipurile de teren specificate, s-ar putea să fie mai stimulant.

Jumping Rope arde grăsimea mai bine decât să alergi?

O a treia opțiune Chiar trebuie să alegeți între a alerga sau a face un antrenament cu frânghie? Dacă sunteți extrem de condus și vă interesează doar care arde caloriile mai repede, nu există niciun motiv să nu mergeți cu cel care vă va oferi un număr mai mare. Dar, cu excepția cazului în care vă antrenați special pentru o competiție de corzi sau un eveniment de alergare, nu există niciun motiv pentru care nu puteți comuta între cele două exerciții, deoarece starea de spirit vă lovește.

De fapt, schimbarea rutinei de antrenament fat ars prin sărituri când în când vă poate aduce beneficii corpului, deoarece vă ajută să reduceți riscul de rănire excesivă.

Acest lucru este valabil mai ales pentru antrenamentele de impact, fat ars prin sărituri ar fi alergarea și săritura coardei, așa că nu fi timid să amesteci alte tipuri de exerciții în rutina ta de antrenament.

fat ars prin sărituri pierde grăsimea piciorului într o săptămână

Exemple de antrenamente cu impact redus pe care le poți încorpora pentru a oferi o pauză corpului tău includ înotul, ciclismul, patinajul în linie, caiacul sau canotajul și utilizarea unui aparat de canotaj.

Oricare dintre aceste antrenamente contează pentru recomandările Departamentului de Sănătate și Servicii Umane din SUA pentru activitate fizică: pentru a menține o sănătate bună, doresc ca adulții să primească minimum de minute de cardio de intensitate moderată pe săptămână sau 75 de minute de cardio de intensitate viguroasă.

Dacă faceți mai mult decât aceste sume minime, vă veți bucura de mai multe beneficii pentru sănătate. HHS recomandă, de asemenea, antrenamentul de forță pentru toate grupele musculare majore de două ori pe săptămână.

Si ghici ce? Indiferent de exercițiul pe care l-ați ales în dezbaterea pe coarda de saltare vs.

Citițiși